Çok sayıda ocak mensubunun katıldığı devir teslim töreninde konuşan İsmail Gemi, bayrağı en üst seviyeye çıkartmak için ve Denizli Alperen Ocakları’nı daha yukarılara taşıma adına ekibi ile birlikte sarf edeceğini söyleyerek kendisine güvenenleri mahcup etmeyeceğini dile getirdi.
Görevi devreden Mustafa Uçan, “1,5 yılı aşkın süredir yürütmekte olduğum Alperen Ocakları İl Başkanlığı Görevimi bugün itibari ile devretmiş bulunuyorum. Bu uzun maratonda bizlerden desteğini hiç bir zaman esirgemeyen Genel Başkanım Samet Bağcı Beyefendilere Teşkilat Başkanım Kazım Bir tane reisime Genel Başkan Yardımcısı Ali Karaca reisime il yönetimimdeki kardeşlerime değerli başkanlarıma teşekkür ederim. Teşkilatımızın her zaman yanındayız. Allah yeni seçilen Başkanımız İsmail Gemi başkana da görevinde muvaffakiyet versin inşallah” dedi.
Yeni Başkan İsmail Gemi, Türk Bayrağı’na sarılı Kur’an-ı Kerim’i öperek görevine başladı.










