Yaralı flamingoya büyükşehir şefkati

Denizli Büyükşehir Belediyesi Sokak Hayvanları Barınma, Rehabilitasyon Merkezi'ne yaralı olarak getirilen flamingo tedavisinin ardından yeniden doğal hayatına bırakıldı.

Hasta, yaralı, kaza geçirmiş ve kötü
muameleye maruz kalmış sokak hayvanlarının bakım ve tedavilerini yapan Denizli
Büyükşehir Belediyesi Sokak Hayvanları Barınma ve Rehabilitasyon Merkezi, vahşi
doğaya da şefkat elini uzatmaya devam ediyor. Bu kapsamda Denizli'nin Çardak
ilçesindeki Acıgöl'de yaralı halde bulunan flamingo bir süre önce Doğa Koruma
ve Milli Parklar Denizli Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından tedavisi yapılmak
üzere Denizli Büyükşehir Belediyesi Sokak Hayvanları Barınma ve Rehabilitasyon
Merkezi'ne getirildi.Tedavisi
2 gün sürdü
Geçtiğimiz cumartesi günü rehabilitasyon
merkezine getirilen flamingonun Denizli Büyükşehir Belediyesi veterinerleri
tarafından yapılan incelemesinde herhangi bir açık yarasının bulunmadığı, uzun
süre beslenemediği için uçamadığı ve bitap düştüğü tespit edildi. İki gün
tedavisi süren flamingo sağlığına kavuşturularak yeniden doğal hayatına
bırakılmak üzere Milli Parklar Denizli Şube Müdürlüğü'ne teslim edildi.