Müdür Selçuk karantinaya alındı
Kendisinde Covit 19 çıkan Serinhisar İlçe Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mehmet Selçuk tedaviye alındı.
Yurt genelinde yaşanan Covit 19 vakaları artış göstermeye
devam ediyor. Bu sabah Serinhisar İlçe Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mehmet Selçuk
da Covit 19 nedeniyle hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.