Müdür Öztürk, Çallılara söz verdi

Denizli İl Sağlık Müdürü Uzm.Dr.Berna Öztürk, Çal Belediye Başkanı Fethi Akcan ve Çallı 7 muhtarı makamında ağırladı. Başkan Fethi Akcan ile muhtarlar Müdür Öztürk'ten doktor talebinde bulundu.

Çal Belediye Başkanı Fethi Akcan ile birlikte ziyarete Muhtarlar
Derneği Başkanı ve Gelinören Muhtarı Ali İhsan Hayta, Selcen Muhtarı Halit
Duran, Belevi Muhtarı Mustafa Yanık, Çal-Kuyucak Muhtarı Mustafa Sağlık, Süller
Muhtarı Metin Memeci, Dağmarmara Muhtarı Yılmaz Kayılan ve İsmailler Muhtarı
Ramazan Karaadam katıldı. Gerçekleştirilen ziyarette konuşan Belediye Başkanı
Fethi Akcan, “Çallı hayırseverlerin katkılarıyla yapılan hastanemizin eksikleri
bulunuyor. En önemli eksikliğimiz ise genel cerrah uzmanı ile çocuk doktoru.
Çal Devlet Hastanesi, Çal yöresinde yaşayan yani çevre ilçelerde yaşayan
insanlarımıza da hizmet veriyor. Küçücük operasyonlar için insanlarımız Denizli
merkeze gitmek zorunda kalıyor. Çal’da verilen sağlık hizmeti standartının
yükseltilmesi gerekiyor. Doktor eksikliği nedeniyle halkımız verimli hizmet
alamıyor” dedi.ÖZTÜRK SÖZ VERDİ















İl Sağlık Müdürü Berna Öztürk ise, Çal Devlet Hastanesi’ne
genel cerrah ile çocuk doktorunun en kısa zamanda atamasının yapılması için
elinden geleni yapacağını söyledi, “Çal Devlet Hastanesi ile ilgili bazı sıkıntılarımızın
olduğu bir gerçek. Bize düşen görevde bu sıkıntıları çözümlemek. Çal’a doktor
ataması için elimden geleni yapacağım. Önümüzdeki günlerde Çal’a gideceğim ve
Belediye Başkanı Akcan’ın da katılacağı toplantıda hastanenin genel sorunları
ile ilgili genel değerlendirmede bulunacağız. Yeni bir planlama gündemimizde.
Başkan Akcan’ın şahsında Çal’a söz veriyorum; Doktor ihtiyaçları
giderilecektir” diye konuştu.