Kazanan Denizli oldu

Denizli Büyükşehir Belediyesi DESKİ Genel Müdürlüğü'nün 2019 yılı Faaliyet Raporu onaylandı. 6 yılda, 6 bin kilometre altyapı inşa ettiklerine dikkati çeken Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Zolan, 'Kazanan Denizli oldu' dedi.

Denizli Büyükşehir Belediye Meclisi, Temmuz ayı oturumunun
3. birleşimi Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Zolan başkanlığında
gerçekleştirildi. Kovid-19 tedbirleri kapsamında Büyükşehir Belediyesi Nihat
Zeybekci Kongre ve Kültür Merkezi'nde yapılan toplantıda, Büyükşehir Belediyesi
DESKİ Genel Müdürlüğü'nün 2019 yılı Faaliyet Raporu görüşüldü. Denizli’nin
altyapı geçmişini anlatan Başkan Osman Zolan, “Eğer altyapı yatırımlarımızı
yapmamış olsaydık, bugün şehrimize su veremiyor olacaktık. Yatırımlarımızla
yüzde 60 olan kaçak kayıp su oranının önüne geçtik” dedi. Büyükşehir ile
birlikte kurulan DESKİ'nin ilk günden itibaren 19 ilçe ve 622 mahallede pek çok
önemli hizmet ve yatırımlara imza attığını vurgulayan Başkan Osman Zolan, “2014
yılında Büyükşehir statüsüne kavuştuktan sonra yaptığımız içme suyu,
kanalizasyon ve yağmur suyu hatlarını uç uca eklediğimizde 6 bin kilometreye
ulaştı. Büyükşehir DESKİ geçtiğimiz 6 yılda yapmış olduğu altyapı hattı
uzunluğu buradan Çin Seddi’ne kadar uzanıyor. Her ilçemizde, ihtiyaç olan
yerlerde içme suyu, kanalizasyon ve yağmur suyu hatları yaptık. Kazanan Denizli
oldu” dedi.
"2019 YILINDA DENİZLİ’DEN İZMİR’E KADAR HAT YAPILMIŞTIR"Büyükşehir DESKİ 2019 yılı Faaliyet Raporunun detayları
hakkında bilgi veren Başkan Zolan, “2019 yılında il genelinde 198.982 metre
içme suyu, 41.160 metre kanalizasyon, 8.668 metre yağmur suyu hattı olmak üzere
toplam 248.810 metre altyapı hattı döşedik. 2019 yılında Denizli’den İzmir’e
kadar hat yapılmıştır. 6 adet içme suyu deposu, 2 adet atık su arıtma tesisi inşa
edip tamamladık. 3 atıksu arıtma tesisimizin çalışmalarında sona gelindi” diye
konuştu.  Büyükşehir DESKİ’nin enerji
yatırımlarının da sürdüğünü dile getiren Başkan Osman Zolan, “Akköy Güneş
Enerji Santralimizin 3. bölümünün inşasını tamamladık. İnşallah buradan yıllık
4 milyon kWh enerji üretimi gerçekleştireceğiz. Burada üretilen enerji bizim de
ihtiyaçlarımızı kısmen karşılayacak” dedi."İNSAN ELİNİN DEĞMEDİĞİ BİR SİSTEMİ KAZANDIRDIK"Denizli Büyükşehir Belediyesi DESKİ’nin 2019’da
gerçekleştirdiği ve devam eden altyapı projelerinden de bahseden Başkan Osman
Zolan, “Aktepe, Dokuzkavaklar, Anafartalar, Deliktaş ve Karşıyaka
Mahallelerimizin altyapısını baştan aşağıya yenileyip yağmur suyu hatları
döşüyoruz. Aynı şekilde Sümer ve Sevindik, Merkezefendi ve Yenişehir
Mahallelerimizde de çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Tüm bunların yanında rutin
bakım çalışmalarımıza da devam ediyoruz. 2019 yılında 801 adet arıza tespit
edip tamir ettik. 163 su depomuzun rutin temizliğini gerçekleştirdik” diye
konuştu. 2019 yılında Büyükşehir Belediyesi DESKİ Genel Kurulu’nun 5 kez bir
araya geldiğini belirten Başkan Zolan, 49 karardan 47’sinin oy birliği ile
geçtiğini belirterek meclis üyelerine teşekkür etti. SCADA sistemi sayesinde su
depoları arasında doğrudan iletişim kurulduğunu belirten Başkan Zolan, “Hangi
depoda ne kadar su var, hangisinde su az bu yazılımımız sayesinde anında
görebiliyoruz. Şu anda depolarımızdan bir damla su dışarıya gitmiyor. İnsan
elinin değmediği bir sistemi kazandırdık. Ekran başında suyu yönetiyor, riski,
avantajı görebiliyoruz” dedi. “YARINIMIZ BUGÜNÜMÜZDEN DAHA GÜZEL OLSUN”Bugüne dek yapılan çalışma ve hizmetleri kalıcı eserler
bırakmak için gerçekleştirdiklerini kaydeden Başkan Osman Zolan, “Görev
sürecimiz boyunca hep birlikte geride ne eser bıraktık, ne yaptık, önemli olan
budur. Hangi işin altına imza atıp, hangi işi destekledik. Başkan, meclis
üyeleri, genel müdür, genel sekreter, genel sekreter yardımcıları, daire
başkanları, şube müdürleri ve tüm çalışanlar herkes aynı sorumluluktadır.
İnşallah yarınımız bugünümüzden güzel olsun. Birlik ve beraberliğimiz daim
olsun. Allah’ım nice güzel hizmetleri yaptırmaya ve o güzel hizmetlerin altına
hep beraber imza atmayı nasip etsin” diye sözlerini bitirdi. DESKİ 2019 YILI FAALİYET RAPORU ONAYLANDI





















2019 yılı Faaliyet Raporu'nun onaylandığı gündemde, ilçe
belediye başkanları ve meclis üyeleri Büyükşehir DESKİ'nin il genelinde yaptığı
yatırımlardan duydukları memnuniyeti dile getirerek Başkan Osman Zolan'a
teşekkür etti. Öte yandan Denizli Büyükşehir Belediyesi ve Büyükşehir DESKİ’nin
2019 yılı kesin hesabı görüşülerek onaylandı.