İHH'dan Azerbaycan'a destek

Denizli İHH, Ermenistan'ın Azerbaycan'a yaptığı saldırıları kınamak ve Azerbaycan halkına destek vermek amacıyla, Ulu Camii önünde basın açıklaması düzenledi, akabinde çok sayıda araçların ve halkın katılımı ile şehir içinde konvoyla, 'Azerbaycan'daki kardeşlerimize Yanındayız' dedi.

Ermenistan’ın Azerbaycan’a yönelik saldırgan tutumunu
kınamak amacıyla ve Azerbaycan Halkına destek amaçlı Denizli İHH tarafından çok
yerinde ve anlamlı bir program düzenlendi. Ulu camii önünde çok sayıda STK
temsilcileri ile İHH gönüllülerinin katılımı ile düzenlenen program Basın açıklaması
ile başladı.
Burada yapılan açıklamada Denizli İHH Başkanı Hasan Ali
Solak şunları söyledi:“Azerbaycan topraklarının işgalini yıllardır sürdüren
Ermenistan, yeniden sivillere yönelik saldırılara başladı. Ermenistan, son saldırılarıyla
bölgede barışın ve huzurun önündeki en büyük tehdit olduğunu bir kere daha tüm
dünyaya gösterdi. Bizler, her zaman olduğu gibi bugün de tüm imkânlarımızla
Azerbaycanlı kardeşlerimizin yanındayız.Yıllardır Ermenistan’ın saldırganlığı karşısında gerekli ve
yeterli tepkiyi ortaya koymayan uluslararası toplum, çifte standardını bir kez
daha gösteriyor. Yaklaşık 30 yıldır ihmalkâr tutumunu sürdüren Minsk Üçlüsü de
çözüm odaklı davranmaktan maalesef çok uzakta Bizler dünyanın sessiz kaldığı Ermenistan’ın bu haksız ve
hukuksuz saldırıları karşısında Azerbaycanlı kardeşlerimize destek olmaya devam
edeceğiz.Bu saldırılar karşısında Azerbaycan Devleti ve milletinin
haklı davasında yanlarında olduğumuzu, Azerbaycan’ın uluslararası hukuktan
kaynaklanan haklarının her platformda destekçisi ve savunucusu olcağımızı
buradan bildirmek istiyoruz.Tüm dünya ülkelerini, vicdan sahibi tüm insanları ve
ülkemizdeki herkesi işgale ve zulme karşı verdikleri mücadelede kardeş
Azerbaycan’ın yanında yer almaya çağırıyoruz”.Denizli Genç İHH Başkanı Vahap Yolcu ise okuduğu şiir ile
katılımcılara duygu dolu anlar yaşattı. Basın açıklamasının akabinde Denizli
İHH Arama Kurtarma araçlarının öncülüğünde ve çok sayıda katılan araçlarla, bir
ellerinde Türk Bayrakları diğer ellerinde Azerbaycan Bayrakları ile şehir
içinde konvoy yapıldı. Denizli halkı da yollarda konvoydakilere alkışlarla
destek verdiler.



















Kısacası bugün Denizli’den Azerbaycan’a Selamlar gönderildi.
Yalnız değilsiniz, bizler sizlerin yanındayız mesajı verildi. İki Devlet Tek Millet,
İki Vatan Tek Can sloganları ile program sona erdi.