Gençler fikirleri ile yarıştı

Denizli Büyükşehir Belediyesi Kent Konseyi Gençlik Meclisi tarafından düzenlenen Geleneksel 8. Denizli Liselerarası Münazara Turnuvası sona erdi. 47 takımın katıldığı turnuvada ödüller sahiplerini buldu.

Denizli
Büyükşehir Belediyesi Kent Konseyi Gençlik Meclisi tarafından düzenlenen Geleneksel
8. Denizli Liselerarası Münazara Turnuvası
sona erdi. PAÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nde düzenlenen turnuvanın
ödül töreni ve final programına, Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Osman
Zolan, Kent Konseyi Başkanı Ali Değirmenci, Kent Konseyi Gençlik Meclisi
Başkanı Tunahan Birden, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. 47 takımın katıldığı
turnuvanın finalinde Erbakır Fen Lisesi, İbrahim Cinkaya Sosyal Bilimler
Lisesi, Yaşar Kımıl Fen Lisesi ve Hasan Tekin Ada Anadolu Lisesi mücadele etti.
“İnsan anı yaşama öğretisinden memnundur, memnun değildir?” konusunun
tartışıldığı mücadelede şampiyon Erbakır Fen Lisesi İz Takımı olurken, İbrahim
Cinkaya Sosyal Bilimler Lisesi ikinci, Yaşar Kımıl Fen Lisesi üçüncü oldu. En
iyi konuşmacı ödülünü ise Özel Final Fen Lisesi öğrencisi Nisa Nur Çiçek
kazandı. Turnuvanın gençler açısından büyük bir kazanım sağladığına dikkat
çeken Kent Konseyi Başkanı Ali Değirmenci, “Toplumuyla, ülkesiyle barışık,
geçmişini bilen, geleceğe emin adımlarla yürüyen bir gençlik hedefliyoruz.
Münazara Turnuvası sizlerin kişisel gelişimine ve özgüveninize kavuşmanızı
sağlayacak. Bu turnuvaya katılan her okulumuz ve öğrencimiz kazanmıştır” dedi.“Gençlik demek
hazine demektir”














Denizli
Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Zolan ise, “Gençlik demek hazine demektir. Sizlerin
donanımını artırmak ve daha özgüvenli olma noktasında katkı sağlamak için
Gençlik Meclisimiz bu turnuvayı gerçekleştirdi. Buraya katılan ve yarışan
herkesi tebrik ediyorum. Burada fikirler yarıştı ama gönüller bir oldu.
Gençlerimiz bizim her zaman en büyük umudumuzdur” diye konuştu. Konuşmanın
ardından Başkan Zolan ve beraberindekiler turnuvanın ödüllerini verdi.