Ekipler her zaman yanınızda
Kovid-19 tedbirleri kapsamında 23-26 Nisan tarihleri arasında uygulanan sokağa çıkma kısıtlaması için tüm ekiplerini seferber eden Denizli Büyükşehir Belediyesi, evde kalan vatandaşların ekmek ve tıbbi malzeme ihtiyaçlarını karşılamaya devam ediyor.
Denizli Büyükşehir Belediyesi, koranavirüs
(Kovid-19) tedbirleri kapsamında alınan sokağa çıkma kısıtlaması ile birlikte vatandaşların
ihtiyacını karşılamak için yoğun çaba harcamaya devam ediyor. Bu kapsamda Denizli
Büyükşehir Belediyesi ekipleri ve Vefa Sosyal Destek Grubu, Büyükşehir ALO 153
hattını ve 112 Çağrı Merkezini arayan vatandaşların acil ihtiyaçlarını karşılıyor.
Çağrı merkezlerine gelen istekleri alan ekipler, sokağa çıkma yasağı kuralları
ölçüsünde vatandaşların ekmek ve tıbbi malzeme gibi taleplerini yerine getiriyor.
Öte yandan Denizli Büyükşehir Belediyesi sokağa çıkma kısıtlaması ile
birlikte nöbetçi ekipler oluşturarak belediyecilik
hizmetlerini de aksatmadan sürdürüyor. Denizli Büyükşehir Belediyesi, kentin 52
farklı bölgesinde görev yapan itfaiye istasyonları, 188 Cenaze, Büyükşehir
DESKİ 185 Çağrı Merkezi, Zabıta Dairesi Başkanlığı ve diğer nöbetçi ekipleriyle
hizmetlerine devam ediyor..Denizli
kurallara uyuyor
Hemşehrilerinin ramazan ayını tebrik eden Denizli
Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Zolan, sokağa çıkma kısıtlamasına uyan tüm
vatandaşlara teşekkür etti. Kurallara uyulması ile sağlıklı günlerin çok
yakında geleceğine işaret eden Başkan Osman Zolan, "Bugüne kadar olduğu
gibi tüm kamu kurum ve kuruluşlarımızla koordineli bir şekilde vatandaşlarımızın
ihtiyaçlarını gideriyoruz. Görevimizin başında, vatandaşlarımızın yanındayız"
dedi. Vatandaşların ihtiyaçları için Büyükşehir ALO 153 hattını ve 112 Çağrı
Merkezini arayabileceğini belirten Başkan Zolan, sahada çalışan tüm ekiplere
teşekkür etti.