DESKİ zamanla yarıştı

Denizli Büyükşehir Belediyesi DESKİ, 15 saat süren çalışma ile 2400'lük dev kanalizasyon kolektör hattını Denizli-İzmir tren yolu hattı altından geçirdi. Başarılı çalışma ile tren seferlerinde aksama yaşanmadı.

Denizli Büyükşehir Belediyesi Su ve
Kanalizasyon İdaresi (DESKİ) Genel Müdürlüğünün, Sevindik, Sümer ve Karşıyaka Mahallesi'nin
alt yapı sorununu ortadan kaldıracak projesi tüm hızıyla devam ediyor. Proje kapsamında
Büyükşehir Belediyesi DESKİ söz konusu 3 mahalle ile birlikte kent merkezinde
kullanılan atık suların büyük bir bölümünün Denizli Merkez Atıksu Arıtma
Tesisi’ne taşınacağı 2 bin 261 metre uzunluğundaki 2400 milimetre çapındaki
kanalizasyon kollektör hatlarını döşüyor. Büyükşehir DESKİ, dev hattın
Denizli-İzmir tren yolundan geçtiği Sümer Mahallesi 3. Sanayi bölgesinde özel
bir operasyon gerçekleştirdi.Tren
seferlerinde aksama yaşanmadı
Denizli Büyükşehir Belediyesi DESKİ Genel
Müdürlüğü'nün TCDD'den aldığı özel izinle sabah 08.00'de başlayan çalışma ile
ilk olarak 3x3 metre boyutlarında kutu betonarme menfezler döşendi, ardından
ise 2400 milimetre çapında kanalizasyon kolektör hatları yerlerine kondu. Zamana
karşı yarışılan çalışma TCDD görevlileri nezaretinde gece 23.00'de tamamlandı. Başarılı
çalışma ile tren seferlerinde herhangi bir aksama yaşanmadığı belirtildi.Denizli'nin
en büyük hatları




























Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Zolan,
söz konusu 2400'lük dev boruların kentin en büyük altyapı hattı olduğuna
dikkati çekti. Dev hatların içerisinden otomobillerin geçebildiğini vurgulayan
Başkan Zolan, başarılı çalışmayı gerçekleştiren Büyükşehir DESKİ ekiplerine
teşekkür etti. Altyapının zor, meşakkatli ve maliyetli işler olduğunu kaydeden
Başkan Zolan, "Çok önemli yatırımları hayata geçiriyoruz. İnşallah bu
yatırımlar çok uzun yıllar kullanılacak. Geleceğe eser bırakmaya devam
ediyoruz. Şehrimize hayırlı uğurlu olsun" diye konuştu.