Denizli'de bir imam tiyatro grubu kurdu
Denizli Merkezefendi ilçesine bağlı camide İmam Hatiplik yapan İsmail Özütemiz kötü alışkanlıklar ve teknoloji bağımlılığından korumak için Ahmet Sami Uslu Ortaokulu öğrencilerinden oluşan bir tiyatro ve ilahi grubu kurdu.
Denizli Merkezefendi ilçesine bağlı camide İmam Hatiplik yapan İsmail Özütemiz kötü alışkanlıklar ve teknoloji bağımlılığından korumak için Ahmet Sami Uslu Ortaokulu öğrencilerinden oluşan bir tiyatro ve ilahi grubu kurdu.
Öğrencilerin boş vakitlerini en iyi şekilde değerlendirmelerine yardımcı olan İmam İsmail Özütemiz, tiyatro grubuna ilişkin yaptığı değerlendirmede, “Gençlerimizi ahlaki olarak geliştirmek ve onları her türlü bağımlılıktan kurtarmak için önce bizi sevip güvenmeleri sonra da daha çok zaman geçirmemiz gerekiyordu. Biz de bazen gençlik merkezinde bazen okulda buluşarak tiyatro yapmaya başladık. Önce küçük skeçlerle başladık. Müftülüğümüz, okul idaresi ve ailelerin desteği ile bugünlere geldi. Çocuklarımızı korumak ve onlara güvenli bir gelecek sunmak için bazen spor bazen tiyatro bazen koro gibi farklı vesileler bulmamız gerekiyor” dedi.