Büyükşehir vites yükseltti
Denizli Büyükşehir Belediyesi önümüzdeki hafta Zübeyde Hanım Kız Konukevi ile Kent Lokantası'nın ikinci şubesi hizmete açılacak.
Denizli halkının acil ihtiyaçlarına yanıt vermeye çalışan Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu büyükşehir tarafından ilk kez bu sene hizmete alınacak olan ve Kınıklı Mahallesi’nde tepeden tırnağa yenilenen Zübeyde Hanım Kız Konukevi’nin resmi açılışını yapacak. Tören 15 Ekim Salı saat 12.00’de gerçekleştirilecek. Öte yandan Denizli’nin ilk kent lokantasını hizmete alan Büyükşehir Belediyesi bu kez de, özellikle üniversite öğrencilerinin yoğun olarak yaşadığı kampus bölgesine yakın ikinci kent lokantasını hizmet açıyor. Yunus Emre Mahallesi Hüseyin Yılmaz Caddesi’nde bulunan tesisin açılış töreni ise 17 Ekim Perşembe saat 12.00’de yapılacak. Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, kente kazandıracakları iki yeni yatırımın hayırlı ve uğurlu olmasını dileyerek, açılışlarını yapacakları Zübeyde Hanım Kız Konukevi ile Kent Lokantası’nın ikinci şubesinin açılış törenine tüm hemşehrilerini beklediklerini kaydetti.