Büyükşehir kısıtlamada vatandaşların yanında

Denizli Büyükşehir Belediyesi ekipleri, sokağa çıkma kısıtlaması süresince oluşturduğu nöbetçi ekiplerle 65 yaş üstü vatandaşlar ile acil ihtiyacı olan vatandaşların taleplerini karşıladı.

Denizli Büyükşehir Belediyesi, hafta
sonları için alınan sokağa çıkma kısıtlamasında oluşturduğu nöbetçi ekiplerle 65
yaş üstü vatandaşlar ile acil ihtiyacı olan vatandaşların taleplerini giderdi.
Bu kapsamda Denizli Büyükşehir Belediyesi ekipleri Büyükşehir ALO 153 hattını
arayan söz konusu vatandaşların, sokağa çıkma yasağı kuralları ölçüsünde acil
ihtiyaçları için seferber oldu. Belediyecilik hizmetlerini de aksatmadan sürdüren
Denizli Büyükşehir Belediyesi, kentin 52 farklı bölgesinde görev yapan itfaiye
istasyonları, 188 Cenaze, Büyükşehir DESKİ 185 Çağrı Merkezi, Zabıta Dairesi Başkanlığı
ve diğer nöbetçi birimleriyle hizmetlerine devam etti."Vatandaşlarımızın
yanında olmayı sürdüreceğiz"
















Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Osman
Zolan, sokağa çıkma kısıtlamasında vatandaşların yardımına koşan tüm ekiplere
teşekkür etti. Hemşehrilerine kurallara uyma çağrısını yineleyen Başkan Osman
Zolan, "Denizli Büyükşehir Belediyesi olarak oluşturduğumuz nöbetçi
ekiplerle evinde kalan vatandaşlarımız için gayret ediyoruz. Dayanışma içinde
inşallah bu zor günleri hep beraber atlatacağız. Görevimizin başında,
vatandaşlarımızın yanında olmayı sürdüreceğiz" ifadelerini kullandı.