"Bir asrı dolduran coşkuyu her zaman yaşayacağız"
Denizli Otonomi Başkanı Berzan Taşer, Türkiye Büyük Millet Meclisi'nin açılışının ve bu özel günün çocuklara hediye edilişinin 100. Yılında yazılı bir açıklamada bulunarak, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını kutladı.
Koronavirüs salgını nedeniyle bu yıl evlerimizin
balkonlarını renklendirerek kutladığımız bu anlamlı günde, bir asırlık bir
heyecanı kutluyoruz diyen Taşer; “Yarınlar her zaman umut vaat etmiştir. Dolayısıyla
umudumuzun en güzel teminatı olan çocuklarımızın daha güzel daha yaşanılır bir dünyada
yaşayabilmesi için, her günümüz bayram tadında olsun. Bir asrı dolduran bu
bayram coşkusu ile nesiller boyu sürecek bir heyecanı her zaman yaşayacağız”
dedi.