Anlaşmaya varıldı
Yukatel Denizlispor'un geçtiğimiz hafta kadro dışı bıraktığı üç futbolcudan biri ile anlaşmaya varıldı ve yeniden kadroya alındı.
Yukatel Denizlispor’da alacakları nedeni ile TFF’ye başvuran
Mehmet Akyüz, Burak Çalık ve Oğuz Yılmaz, süresiz kadro dışı bırakılmıştı.
Bugün kulüpten yapılan açıklamada Oğuz Yılmaz’la anlaşmaya varıldığı açıklandı.
Kulüpten gelen açıklamada, “Maddi konularda ihtilaf yaşadığımız Oğuz Yılmaz ile
yapılan görüşmeler sonucunda anlaşmaya varılmıştır. Kendisi takımımızın Antalya
kampına katılarak takımımız ile çalışmalara başlayacaktır” ifadelerine yer
verildi.