100. yıl coşkusunu Bando ile yaşandı

Denizli Büyükşehir Belediye Bandosu, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nın 100. yıl sevincini caddelere taşıdı. Sokağa çıkma kısıtlaması nedeniyle balkon ve pencerelerinden şarkı ve marşlara eşlik eden vatandaşlar, 23 Nisan coşkusunu evinde yaşadı.

Denizli Büyükşehir Belediyesi, Türkiye
Büyük Millet Meclisi’nin (TBMM) kuruluşunun 100. yıldönümü ve 23 Nisan Ulusal
Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı vatandaşların coşkulu bir şekilde kutlaması için özel
bir program hazırladı. Bu kapsamda Denizli Büyükşehir Belediye Bandosu, Türk
bayrakları eşliğinde kentin dört bir yanında şarkı ve marşlar çaldı. Kovid-19
tedbirleri kapsamında maske ve sosyal mesafeye de dikkat eden bando güzergah
boyunca çaldığı sevilen şarkı ve marşlarla büyük beğeni topladı. Sokağa çıkma kısıtlaması
nedeniyle balkon ve pencerelere çıkan çocuklar başta olmak üzere çok sayıda
vatandaş şarkı ve marşlara hep birlikte eşlik etti. Denizli Büyükşehir Belediye
Bandosu'nu alkışlayan vatandaşlar bu yıl 23 Nisan coşkusunu evinde yaşadı.Bandodan
Harmandalı ve CemilemDenizli Büyükşehir Belediye Bandosu,
Denizli İl Tarım Müdürlüğü-İstiklal Caddesi- 15 Temmuz Delikliçınar Şehitler
Meydanı güzergahının bitiminde yöresel halk oyunu Harmandalı ve Cemilem'i
çaldı. Denizli Büyükşehir Belediyesi Halk Oyunları Grubu üyeleri 15 Temmuz
Delikliçınar Şehitler Meydanı'nda ilk olarak Harmandalı ve daha sonra Cemilem
oyunlarını oynayarak yürüyüşe renk kattı."Gelecek
yıl çok daha coşkulu bir şekilde kutlayacağız"Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Osman
Zolan, Türk milletinin ortak iradesinin eseri olan TBMM'nin açılışının 100.
yıldönümü ve 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı bir kez daha gururla
kutladıklarını söyledi. Kovid-19 tedbirleri kapsamında evde kalmanın önemine
dikkati çeken Başkan Zolan, şunları kaydetti: "Hemşehrilerimiz bu yıl 23
Nisan coşkusunu Büyükşehir Bandomuz ile evinde yaşadı. İnşallah gelecek yıl
bayramımızı çok daha coşkulu bir şekilde kutlayacağız. Bu vesilelerle 100
yıldır millet iradesinin tecelli ettiği Gazi Meclisimizin kuruluş yıldönümü ile
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı kutluyor başta Gazi Mustafa Kemal
Atatürk, şehitlerimiz ve ilk Meclisimizi kuran mebuslarımız olmak üzere tüm
kahramanlarımızı saygı ve rahmetle anıyorum."